Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 10 oktober 2011

Tvättat o vilat


Idag är vädret grått o ruggigt ute. Men det gör inget för jag har bara varit inne o tvättat o vilat idag.
Ja, hundarna har ju fått sitt så klart, men annars har det inte hänt mycket utanför husets väggar!
Hundarna har varit jättetrötta o bara vilat dom med, det tar hårt att vara ute på turne;-)

Nu ska jag jobba måndag o tisdag natt igen, så det händer väl inte så mycket dom dagarna heller.
Det blir till att sticka det som jag har fått i beställning, räknar med att hinna klar med beställningarna den här veckan.

Nu ska jag snart åka o hämta Gabbe från skolan, sen är det mat som gäller. Jag ska nog gå o vila en stund efter maten så att jag orkar jobba inatt.