Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 6 oktober 2011

Packat o klart


Idag var det riktig höst igen då. Det blåser o regnar om vart annat. 14 grader är det i alla fall på termometern.

Det har blivit riktigt städat i huset idag. Jag tog fram clorinflaskan, så nu luktar det badhus hos oss. Nu vet man att det är rent i alla fall, ett tag!

Packat har jag oxå gjort, det är ju en del som ska med när vi blir borta hela helgen. Helst när jag inte riktigt vet vad jag ska ha för kläder på mig på lördagen o söndagen! Som vanligt har jag inga kläder i garderoben;-)

Till hundarna har det blivit tröjor o regntäcken, det skulle visst bli dåligt väder i helgen! Lite trist är det trots att vi ska vara inomhus på utställningarna.

Får se om jag hinner blogga imorgon innan jag åker, annars ska jag försöka uppdatera under helgen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Lycka till i helgen och ha så roligt, hopoas ni får tur med vädret! kram