Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 28 oktober 2011

Fredag kväll


Ja, nu är det fredag kväll o vi håller på att tapetsera i hallen. Faktiskt så blir det jäkligt fint. Det blev både större o högre till taket;-)

För övrigt idag har jag varit o handlat igen, en massa mat blev det!

Nu har jag fått reda på lite mer om lilla Nea, det vill jag inte ta upp nu. Det får bli en annan gång!

Nu har vi gjort kväller o ska äta lite snacks o godis med grabbarna framför TV:n.

Imorgon är vi bjuden till mina föräldrar på mat. Men först ska vi väl göra klart i hallen.

Får se om jag tar med Nea till utställningen i Kungsgården på söndag, lite studiebesök skulle vara bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Letade efter en gilla knapp, men hittade ingen. Hoppas vi ses på söndag. Ska bli roligt att se hur min lillskit sköter sig i ringen denna gång.

Mvh Ida