Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 30 oktober 2011

Besök


Idag har vi varit hemma o grejat lite med hallen. Vi har äntligen kunnat dammsuga o torka golven i huset efter rusten.
Skönt när man kan gå barfota utan att känna allt skräp på golvet;-)

Min brorsa har varit här idag o ätit mat med oss. Det fick bli porterstek o klyftpotatis. Det var riktigt gott!

Nu har jag snart gjort klart en pippi tröja åt Nea, får se om det blir en bild på henne med tröjan på imorgon. Om hon kan ha den förstås;-)

Nu ska jag gå på o börja jobba imorgon natt igen. Jag jobbar måndag o tisdag natt....Hua....jag känner mig redan trött!

Imorgon ska även alla vovvar få klorna klippta, även borstade ska dom bli!

Skönt att slippa skjutsa grabbarna till skolan nu i en vecka, det är ju höstlov!

Inga kommentarer: