Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 14 oktober 2011

Muffins


Idag fick jag sällskap ut med hundarna. Alex var ledig så vi tog en lång prommis i skogen o över ängen.
Hundarna sprang fram o tillbaka, alla utom Diva var lös. Hon fick vara fast i ett flexi koppel eftersom hon löper.
Arwen måste ha tappat öronen på vägen för hon hörde absolut ingenting när jag visslade o ropade. Alla andra kom, utom fröken öronlös;-) Hon kom ju till slut när hon märkte att det inte var nån som var efter henne.

Nu har vi ätit lunch o så har jag bakat muffins med toblerone i. Ska bli så gott till kaffe om en liten stund.

Nu har jag min roliga helg framför mig. Fredag, lördag o söndag natt......puh....

Inga kommentarer: