Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 20 oktober 2011

Grått o mulet


Idag är det grått o tråkigt väder ute. Det regnar lite oxå, hösten är här för att stanna!!

Hoppas på att vi får bättre väder på lördag, då är det chi träff i Årsunda. Det är nog sista innan vintern skulle jag tro.

Har ju inte sovit så bra idag som jag skulle ha önskat. 11,00 klev jag upp o släppte ut hundarna. Nu ska jag koka mig en kopp kaffe o gå en prommis i skogen med hundarna.

Sen blir det att hämta grabbarna på eftermiddagen. Till middag idag blir det MAX. Det var länge sen o Pasi ska ut med sina jobbarkompisar o äta. Sen ska dom på Claes Malmberg på konserthuset.
Själv ska jag gå o vila inför sista natten.

Inga kommentarer: