Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 3 oktober 2011

Turné


Idag har det varit regn o rusk hela förmiddagen. Nu har det börjat spricka upp igen, men kallt är det, bara 12 grader.

Åh, vad jag önskar att jag hade en tik nu som skulle valpa, jag längtar redan till nästa vår/sommar nar Diva o Arwen ska paras. Låååång väntan blir det, hela långa vintern!

Ängla ska oxå få följa med till Sundsvall i helgen, då blir det 4 hundar som ska med på turne;-)

Imorgon när jag har skjutsat grabbarna till skolan tänkte jag baka lite bullar IGEN. Det måste finnas råttor i frysen här hos oss. Det är alltid slut!

Det är väl tänkt att jag ska hinna med några fönster oxå den här veckan när jag är ledig.

Nu är det snart dags att börja med maten. Det blir stuvade makaroner

2 kommentarer:

Robin sa...

Kommer på fika imorgon :)

Nettan sa...

Hallå tjejen!
Passa på att vila lite när du är ledig, måste träffas och fika någon dag. Ha de bra och hälsa Passi att jag skall åka och fixa mina naglar idag,hör av mig om färgen sedan så han vet vilken telefon han skall köpa.

Kramkram!