Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 5 oktober 2011

Utvecklingssamtal







Imorse var jag på sista utvecklingssamtalet med Alexander, han blir ju 18 år i februari. Då är det han som bestämmer om mamma får följa med;-)
Det gick ju bra som alltid, behöver inte vara orolig alls hur det går för honom!

Sen har jag o hundarna varit ute o gått i skogen, men ingen kamera idag. Har så ont i nacken så jag inte kan ha den hängande. Det blev lite kort när vi kom hem istället.

Har stickat lite på långsockor idag som jag fått i beställning. Dom går i grått, vitt o ljuslila.

Nu ska jag hämta Gabbe snart från skolan o sen är det bara att börja med maten. Det blir spagetti o köttfärssås hos oss idag.

1 kommentar:

Unknown sa...

Roligt med lite bilder:)
Ont i nacken känner jag igen, man har bara lust att kapa av huvudet, ganska ofta... Kram