Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 4 oktober 2011

Solen skiner


Idag skiner solen, men det blåser jättemycket ute. Kallt är det oxå!

Inatt har jag inte sovit så mycket alls. Så otroligt ont i nacken, tror att det är nackspärr. Eller så är det efter att jag krockade för några år sen. Det är länge sen jag hade så här ont. Hoppas det går över snart, har ju lite att pyssla med innan vi ska åka till Sundsvall.

Nu har jag koll på hur jag kan blogga från mobilen;-) Så jag kan uppdatera för varje dag, vad som händer i helgen. Bilder får ni vänta med till jag kommer hem, det förstår jag mig inte riktigt på.

Idsg ska vi äta isterband, stekt ägg o stekt potatis. Mmmmm....ska bli så gott, det var länge sen!

Inga kommentarer: