Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 19 oktober 2011

Hundtröjor


Idag har det varit uppehåll med 9 grader på termometern.
Det har inte hänt så himla mycket här idag, försöker hinna kapp lite beställningar;-) Nu har jag några hundtröjor klara, men fler återstår.
Jag har även några sockor o vantar som ska stickas, tur att det inte är minusgrader ännu.

Tino han bara piper o piper fortfarande, det är väl minst en vecka till skulle jag tro:-( Hamnar nog på psyket snart om det fortsätter;-))

Det blev inga naglar idag heller, det blir nästa vecka nån dag när Lindha har blivit frisk. Krya på dig Lindha!!

Nu ska jag laga mat för att sen gå o vila. Ska jobba inatt o imorgon natt, sen är jag ledig 10 härliga igen!!!

2 kommentarer:

Anita sa...

Ta lite ledigt du så kan jag jobba istället.. behöver få ihop 50 timmar denna månad o det fattas nästan 19 timmar.. då hinner du sticka en massa medan jag gör ditt jobb.. bra va? kram Anita

Pernilla sa...

Åh, så fina tröjor du stickar ;) Helt underbara, älskar Pippi-tröjan Kram // Pernilla