Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 12 oktober 2011

Diva löper


Imorse var det blixthalka på vägarna när jag åkte hem. Det är ju tur att jag har den bil jag har när det ska bli vinter!

Diva har börjat att löpa nu, det märks ju på Mr Tino det. Äter inte alls bra nu igen, tur att utställnings säsongen är över för vår del.
Jag kan inte para Diva det här löpet, måste vänta minst 12 månader efter sista kullen med valpar hon fick. Så tidigast maj 2012 blir der parning för hennes del.

Nu har jag varit o handlat o hämtat grabbar från skolan, så snart är det dags att laga lite mat. Det blir ost o skinksås med pasta.

Får se vad det blir för väder imorgon, hade tänkt åka iväg med hundarna o gå på prommis på nåt annat ställe än att bara gå hemma. Får se vad vi hittar på.

Inga kommentarer: