Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 13 mars 2011

Besök







Idag har det varit besök här hela dan nästan. Först kom min brorsa hit o fikade på f.m o sen kom Avatar med familj hit på e.m. Det var så roligt att se att Avatar har tuffat på sig rejält sen sist jag såg honom. Han backade inte för mina fem hulliganer han inte, men roligast var nog att leka med Arwen tror jag. Dom lekte o åt mat, o lekte o åt mat. Jag tror jag fyllde på matskålen 3 gånger;-) det är bra det att dom äter ordentligt när dom växer.



Devil behöver inte ha nå mer mat;-)) han väger nu 3726 g, stora killen! Det blir ingen utställningshund av honom iallafall. Får se vad vi hittar på för skoj med honom. Han kommer aldrig att kunna gå ner till under 3000g, för så tjock är han inte. Han är bara en stor kille;-)



Diva hade fullt upp med att fostra sina barn idag när Avatar var här, men jag tror inte det hjälper.



Nu ska jag titta en stund på TV o sticka lite.

Inga kommentarer: