Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 1 mars 2011

Magsjuka?


Det gick bra med Devil hos Nettan igår, det är ju kul så kanske dom vill låna honom fler gånger.

Idag har vi varit på en prommis i skogen o jag visste inte om jag skulle kunna ta mig hem! Fick så ont i magen, det värker riktigt. Ja, o sen blev det ju som det blev när jag väl kom hem:-( inte kul alls!!! Jag som skulle på uppfödarutbildning ikväll, men det törs jag inte. Vill ju inte smitta alla tjejerna där inte.

Får väl se hur det blir med jobb ons o tors natt om jag kan gå dit eller inte. Jag har ju fått det därifrån;-) kanske man ska lämna tillbaka det. Nä, skämt o sido...inte kan jag gå om det fortsätter!

Nu blir det att lägga sig en stund på soffan o titta på en film tänkte jag får se om det blir bättre lite senare.

1 kommentar:

Nettan sa...

Klart att prinsen skall komma till oss fler gånger, han är alltid välkommen hos oss. han va så lugn och snäll, morrade lite åt en nalle, hihi. Han är såååå gosig och fin.