Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 22 mars 2011

Tino


Idag har vi varit hos vet o fått testikelintyg. Hon hade aldrig sett så stor pung på sån liten kille nån gång, rejäla doningar var ordet;-)) Så nu blir det parning så fort Diva är mottaglig. Fick hon som hon ville skulle det bli redan igår;-)Det blir nog till helgen så att det inte blir för tidigt.

Solen har skinit emellanåt o sen har det regnat. Men varmt har det varit grader i skuggan.

Nu har jag precis satt om mina paprika plantor i ny jord o större krukor o så satte jag mina tomatfröer. Det blev körsbär o plommontomater.

Imorgon bitti ska jag lämna in min bil på verkstaden så dom får kolla varför lampan till motorn lyser. Usch....vad tråkigt att vara utan bil!

1 kommentar:

cathrine sa...

*FNISS* Ska re va så ska re :)