Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 7 mars 2011

Grått o tråkigt


Idag var det grått väder igen då, riktigt ruggigt när jag gick min 4 km imorse. Det regnade o blåste, men hundarna knatade på ändå!

Devil går fortfarande neråt, men det går trögt! Jag vill ju inte ändra på maten åt honom heller, han är ju inte 9 månader än. Fast han är så stor=-))

Vet inte riktigt vad det ska bli av Arwen. Hon är ju trefärgad med svart på skallen. Skulle hon vara?? Nu börjar hon byta färg på huvudet i bak o ner mot halsen o ryggen till viltfärgad eller vad det nu är? Det blir väl att stoppa henne i färgburken då eller regga om färgen kanske. Får vänta o se vad det blir av den lilla damen.

Nu börjar jag bli sugen på att åka på utställning, säsongen får komma igång snart nu;-)

Imorgon f.m ska jag äntligen iväg o göra naglar o noppa bryn o sen på kvällen är det sista gången för uppfödarutbildningen (juridik).

Inga kommentarer: