Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 8 mars 2011

Inte så glad.......;-)

Så här blev mina naglar idag när jag var hos Linda, lite skillnad mot mina vanliga stubbar;-))
Ikväll ska jag o Arwen på uppfödarutbildning, sista gånge för juridik.






Nä, idag när jag kom hem från Linda som gjorde mina naglar såg det ut så här. Inte så kul, dom hade rivit sönder en skumgummi madrass i molekyler i köket o hallen. Man kan ju bara gissa vem som startade det, DEVIL det finns ju ingen annan som kan komma på tanken;-)

3 kommentarer:

Linda - Nagelteknolog sa...

Men oj...ser ut som någon haft väldigt skoj medans du var hos mig. Påhittiga är vad dom är ;)

Nettan sa...

Haha,vilka busfrön.Kan inte förstå varför du tror att det är lugna Devil:)
Nej,fram med dammsugaren och städa upp efter dom små liven.Men du passa så inte dom fina naglarna går av.......

Anita sa...

Hmm, har du en marodör av stora mått där hemma du med.. Fatika spred ut 20 liter planteringsjord,massakerade två balkonglådor och strimlade två trasmattor på baksidan idag.. hon o Bailey hade varit ute 5 minuter.. hon är snabb den lilla vesslan!..
Anita