Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 26 mars 2011

Zurran´s mage




Idag har vi varit o storhandlat, skönt när man har allt hemma! Det blev en tur till Jenny´s oxå, men det blev bara mat o godis den här gången. Jag hade skygglapparna på mig, annars kan det bli dyrt;-)


Zurran´s mage är inte så stor ännu, det är nog inte så många där inne. Drygt 300 g har hon gått upp nu o har en vecka kvar.


Diva är parad idag igen o vi ska försöka igen på måndag. Tino är väldigt pipig o gnällig, han kan inte riktigt koppla av.


Ikväll tänkte vi äta räkmackor o dricka lite vin, det var länge sen!

1 kommentar:

Wheaten Barbro sa...

Hjsan!
Ja skygglappar måste man ha ibland då man handlar;)))
Speciellt då det är vovveprylar man ser. Vet inte hur många dubletter av saker och ting jag har;=))))
Ja nu är det helg ser jag i din blogg, pizza igår och räckmacka med vin i kväll.
Ha en trevlig lördagkväll önskar jag dej från jobbet.(delad tur)

// Kram Babbsan.