Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 3 mars 2011

Felräknat


Idag skiner solen igen o det är 6,7 grader ute, med ett stort plus före;-) Det är så härligt att vara ute o gå, vill inte vara inne alls.

Var o handlade inför helgen imorse, för jag känner mig pigg idag. Får ju inte gå till jobbet inatt heller eftersom jag hade symtom igår.

Jag har då haft ett rejält hjärnsläpp;-))Jag trodde att Zurran var 4 veckor på väg nu i helgen men jag har hoppat över en hel vecka, så hon går in i vecka 5 nu. Jag tycker att hon vilar mer o mer. Vill inte riktigt leka med dom andra hundarna. Får hoppas att det är nåt i magen nu då!!

Arwen är ju 16 veckor idag o väger nu 1405g.

Baloo skulle ha blivit 8 år idag, men han har det ju mycket bättre där han är nu!

Inga kommentarer: