Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 21 mars 2011

Vår


Nu har det varit riktigt vårväder idag. 11 grader varmt var det i skuggan idag. Har inte sovit så bra idag ville vara ute när det var så skönt.

Tino var riktigt dålig i morse. Först igår så varken åt han eller drack på hela dan. Fick ta en liten spruta o spruta in vatten i munnen på honom:-( Idag när jag kom hem ifrån jobbet hade han kräkts 4 gånger o det var bara gult, stackarn! Sen har han varit dålig hela f.m. På e.m började han att äta lite starter mousse o nu har han ätit en halv burk + att han har ätit lite torrfoder o druckit vatten. Skönt att han har ätit nu i alla fall, jag blir ju alldeles nojjig.

Imorgon är det ringträning, får se om jag kan komma dit. Det har blivit nåt fel på min bil, en varningslampa för motorn har börjat att lysa. Den ska lämnas in på onsdagmorgon, kul att vara utan bil när vi bor där vi bor. Näää....inte ett dugg! Omöjligt skulle jag vilja säga!

Inga kommentarer: