Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 17 mars 2011

Gick jättebra.......


Det gick jättebra att ta med Tino till utbildningen igår, han skötte sig jättebra! Han vill ju pussas lite o bli kliad, det är lika bra när man har chansen;-)

Idag har jag varit o tvättat bilen, eller jag tvättade inte utan jag lämnade in den. Det var välbehövligt ska jag säga, dom till o med dammsugade bilen o gjorde ren mattorna. Bra ställe, dit åker jag fler gånger.

Gabbe har varit hemma o varit sjuk idag, lite hängig. Han tycker själv att det känns som han har feber med det visade inget. Får se hur det blir imorgon om han blir hemma eller går till skolan då.

Imorgon är det dags för städning o handling igen. Sen ska jag jobba hela helgen!

Inga kommentarer: