Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 16 mars 2011

uppfödarutbildning


Idag har det varit en tröttsam dag. Men, men snart är det kväller;-) ska bara på uppfödarutbildning ikväll. Nu är det Mat o utfodring som gäller. Tino ska få följa med idag, det är bara bra att tjejerna klämmer o känner på honom inför utställningen i april.

Nu har jag funderingar på om jag ska para Tino o Diva vid nästa löp, tror att hon ska till o löpa snart. Har dock inte bestämt mig riktigt ännu. Han är ju inte meriterad än så då måste jag till vet o få testikelintyg. Men, men ska fundera lite till först!!

Har varit på utvecklingssamtal med den äldste idag, det gick ju som väntat. Allt var hur bra som helst o lärarna var nöjd med Alex.

Nu ska jag göra mig klar o åka på utbildning skriver mer imorgon.

Inga kommentarer: