Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 28 mars 2011

Psyket

Idag har det varit som vanligt, Tino har pipit o gnällt hela dan förutom när vi var ute o åkte bil. Då var han tyst hela tiden, så det blir väl till att åka bil dygnet runt för att inte hamna på psyket;-) det är nära nu ska jag säga! Diva är parad idag igen, det blev en hängning på 45 minuter idag. Får se på onsdag om hon fortfarande vill eller om hon säger ifrån. Då kanske Tino slutar pipa oxå. Zurrans temp har inte börjat att sjunka ännu, så det blir väl inget inatt i alla fall. Det kan gott vara någon dag till. Imorgon ska jag äntligen få göra mina naglar igen, ska bli så skönt att slippa se mina fula naglar. Imorgon ska jag även gå på uppfödarutbildningen, måste hinna läsa lite läxa som vi har till imorgon.

Inga kommentarer: