Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 15 mars 2011

Hemsida


I morse när jag åkte hem från jobbet var det - 8 grader ute. Det var inte skönt att sätta sig i en kall bil då inte. Nu skiner solen o det är riktigt skönt, men bara i solen för i skuggan är det 1 plus.

Nu har jag lagt in min semester till sommaren, jag har 29 nätter kvar att jobba;-) nu är det nedräkning!!!

Nästa vecka ska min äldsta son på prao, eller apu eller vad det nu heter;-)) Då ska han bl a göra en hemsida åt mig. Jag vill ha en lättanvänd snygg hemsida, vi får väl se vad det blir. Spännande!

Zurrans tissar börjar bli lite större nu, o lite större om magen är hon oxå. Tar en bild till helgen när hon är 7 veckor dräktig.

Nu ska jag sticka lite o sen åka o hämta Gabbe från skolan, Alex hämtade jag kl 11,30 idag.

1 kommentar:

Babbsan sa...

Hejsan !
Va spännande att du ska få en hemsida.
Får sonen fris händer att skapa den tro;))
Och för att inte tala om att det är spännande med den lilla växande magen. Tänk om man kunde säga så om sig själv;=))))
/// Kramis från Oss