Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 25 mars 2011

Diva är parad


Idag såg jag rörelser i Zurrans mage o kände tydligt hur det sparkar. nu börjar det bli riktigt spännande, 1 vecka kvar! Nedräkning i raketfart;-)

Nu är jag äntligen ledig i 10 nätter. Ja, ledig från jobbet i alla fall, men hemma har jag roligt jobb framför mig.

Diva är parad idag med Tino lill-prinsen;-) ska bli så mysigt med en massa valpar i huset igen. Vi gör ett parningsförsök i morgon oxå så att det tar ordentligt.

På måndag ska Devil o Arwen få sin andra rabiesvacc. Då blir det väl skrik igen!!

På tisdag ska jag till Linda igen o göra om mina naglar, längtar riktigt mycket nu för dom är inte fin alls nu.

Alex o hans grupp gick inte vidare igår, men kul för dom att dom kom så här långt ändå.

Nu ska vi snart äta pizza, ska bli så gott det var ett bra tag sen vi åt det. Mums, mums....

1 kommentar:

Sofia sa...

Va spännande det ska bli med valpar :) Hoppas allt går bra med ZurrZurr :) många kramar Fia och Sigge