Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 29 mars 2011

Naglar



Idag har jag äntligen varit hos Linda o gjort naglarna fina igen. Tänk hur det kan bli, det är som ett gift;-) Fina blev dom i alla fall i lila o vitt!

Det har inte hänt nåt med Zurran än, jag bara väntar o väntar. Det är dygn 59 nu så det kan ju komma närsomhelst.

Ikväll ska jag på uppfödarutbildning så då kan ju Zurran knipa igen lite till jag kommer hem igen;-)

Imorgon tänkte jag se om Divas höglöp har gått över, det borde det ju ha gjort snart tycker jag. Så att Tino får lite lugn o ro o att han kan äta upp sig lite inför utställningen i april.

2 kommentarer:

nettan sa...

Gud vilka fina naglar, den med lila va jätte läcker.Håller tummar och tår för Zurran nu.

nettan sa...

Gud vilka fina naglar, den med lila va jätte läcker.Håller tummar och tår för Zurran nu.