Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 4 mars 2011

Härlig prommis


Vilken härlig prommis vi hade idag, riktigt skönt ute=-)Hundarna sprang på riktigt ordentligt men Arwen bar jag en bra bit för hon orkar inte så långt.

Diva har inte mått så bra idag. Hon har inte ätit nåt o så kräktes hon tre gånger när vi var ute o gick. Men det går väl över, hon kanske har fått magsjuka av mig;-)

Jag börjar mer o mer tro att Zurran är dräktig. Fler o fler tecken visar på det. Eller så är det jag som vill så gärna;-) Det återstår att se om nån vecka när det ska börja synas lite mer på magen. Spännande är det iallafall.

Imorgon ska jag åka o köpa lite mer garn så att jag har lite att jobba med, får se om jag får sällskap av min mamma.

Inga kommentarer: