Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 21 oktober 2010

Äntligen


Igår fick jag äntligen ett efterlängtat sms!! Soffan har kommit, ville ju åka o hämta den på en gång ivrig som jag är. Men jag skulle ju på utbildning o Pasi skulle jobba över, så vi hämtar soffan imorgon när Pasi slutar. Då kan jag städa i vardagsrummet o bära bort lite annat som vi inte ska ha där mera.

Kallt var det imorse, - 4 grader stod det på termometern.

Diva stackarn blir bara större o större, ligger mest o vilar nu.

Nu ska jag ta motionera dammsugaren lite o sen blir det väl att jag får torka lite golv oxå.

Ikväll ska jag på nattmöte på jobbet men först ska jag göra iordning pasta med pastasås, MUMS!

1 kommentar:

Hjultomten sa...

Skoj att soffan äntligen anlänt, mina möbler kom på några dagar, och dom är hopsatta och prylar är uppackade lite små ändringar som görs när min jäkla förkylning släppt....MvH Anders Björn