Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 27 oktober 2010

Tvätta bilen


Idag har jag varit o handlat en del sakersom behövdes, eller inte;) bl a kalligrafipennor o block åt gabbe, valpmjölk, garn mm.

Jag var imorse o storhandlade mat när jag hade skjutsat grabbarna till skolan, så nu är det klart inför helgen. Det är skönt att ha det gjort när jag ska jobba ons o tors natt nu. Då är jag nog ganska trött på fredag.

Nu kl 14,30 ska jag iväg o tvätta bilen, det behövs nu kan jag säga. Våran väg är unte kul att åka på nu. Den ser ut som lervälling nästan.

Divas mage putar mer åt höger idag, bebisarna ligger väl mer på den sidan nu då kanske.

Idag ska jag göra fläsk, löksås o potatis till middag innan jag åker på uppfödarutbildningen ikväll o sen ska jag jobba.

Inga kommentarer: