Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 9 oktober 2010

Mätt o belåten


Inatt har det inte varit så kul! Sigge har gnällt o grinat hela natten,längtade nog efter sin "mamma".

Imorse när jag skulle gå på en långprommis med alla 6 hundar bort till skogen hörde jag en massa skott i skogen o så såg jag en varningstriangel. Jag börjar fundera om det är älgjakt nu eller om det är nästa helg? Jag gick hemmåt igen iallafall, vill inte riskera nåt.

Idag har jag tagit igen all tvätt o städning som har kommit efter nu när jag har jobbat. Skönt att det är gjort nu iallafall.

Brorsan var hit idag o fikade o hade med sig fikabröd o tvätt.

Nu har vi precis ätit grillade kotletter o potatis gratäng. Åhh...så gott det var, är så mätt så att jag inte orkar göra nåt mer idag.

Alla tre hanar, Tino, Sigge o Devil är tvungen att ha skvättskydd på sig nu, dom ska märka revir överallt innomhus. Pissnissar!!!!

Inga kommentarer: