Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 14 oktober 2010

Höststorm


Idag blåser det riktigt ordentligt ute, det riktigt stormar. Inte skönt alls!

Var till mamma o klippte henne imorse, fick med mig lite saker igen. Bl a Silverkanna, ljusstakar mm som min mormor hade när hon levde o lite mer krukor o blommor från mina föräldrars granne.

Det syns mer o mer på Diva nu att hon är dräktig, det är så himla spännande. Men det är lååång väntan till den 12 nov när det är dags.

På söndag är det debut för Devil o Sigge i utställningsringen, så det är träning varje dag nu. Det går ganska lätt med Devil, för han är så matglad ( å det syns ju ). Han gör nog allt för lite godis!

Nu ska jag snart åka o hämta grabbarna från skolan o hem o göra lite mat. Jag ska äta kålpudding o dom andra får korv o makaroner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm.. kålpudding!.. o vad länge sen jag åt det.. fasiken att jag skulle läsa här. .nu blev jag ju hungrig.. blev det nåt kvar!.. kan jag få en matlåda? Snälla!.. kram Anita

Anne-lie sa...

Oooh guu så spännande:) Och jag hoppas det kommer små bejbs som är lik mamma Diva vacker,

Kram Anne-lie