Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 22 oktober 2010

Soffan

Nu äntligen är soffan i vardagsrummet o snyggt blev det. Det var ju meningen att jag skulle ha ett bord som vi hade uppe på vinden, men det blev att Pasi åkte till Ikea o köpte ett nytt bord istället. Sätter in en bild imorgon på hur det blev om jag orkar jag ska ju jobba inatt igen.
Diva är 6 veckor på väg nu, o hon väger 2544 g. Hon har gått upp 111 g på två dagar, vart ska det här sluta tro. Har inte hunnit knäppa nån ny bild på magen idag, sätter in en imorgon när jag får tid att knäppa.
Nu håller jag på att försöka få ordning i vardagsrummet o övriga huset så att det skapligt ut iallafall.
Ha en bra fredag o helg!

Inga kommentarer: