Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 28 oktober 2010

Känner rörelser


Nu har jag börjat känna rörelser i Divas mage, lite puffar o bubblor känns det som. Spännande! Nu är det nästan synd om henne, det syns att hon har det jobbigt när hon går så nu blir det inga långprommisar för madam inte.

Nu har jag bara en natt kvar till långledigheten, ska bli så himla skönt att bara vara hemma o förbereda inför valpningen. Dom jag har pratat med tror att det kommer tidigare än beräknat, usch....ännu mer nervös! Imorgon är hon 7 veckor dräktig så det är nära nu.

Lailas ena lillkille, den som bara vägde 55 g klarade sig inte. Han fick leva i 2 dygn. Dom andra äter bra, växer o frodas alla tre.

Nu ska jag snart hämta grabbarena från skolan, sen äta mat o vila inför nattens jobb.

2 kommentarer:

Anne-lie sa...

Ooh vad spännande att känna rörelser:)
Synd att den lille inte klara sig,

Ha det bäst Kram Anne-lie

Anonym sa...

Hej Susssie!!!!

Tänk att jag hittade din blogg till slut, vilka fina hundar. Är det dina första valpar du ska få nu??,SPÄNNADE...
Stickar du fortfarande strumpor???..isf.skulle jag vilja beställa om det går bra.
Ett par svarta/grå /vita storlek ca 38-39....ingen panik är det.Hör av dej om du vill // Hälsningar Maud från 5:an 073-722 2112