Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 1 oktober 2010

Fika med svägerskan


Idag har jag o svägerskan varit o jag varit till Valbo o hämtat valpseten som jag hade beställt. Det fanns bara i en färg (svart) o jag hade beställt i fyra färger. Men, men... det får väl duga så länge det finns ju inga valpar än på ett tag i alla fall. Jag tyckeratt det är så bra att ha allt klart så man slipper tänka på det sen. Planering, planering......

När vi ändå var i Valbo passade vi på att fika lite o så gott det var.

Solen skiner idag o det är ganska skönt ute, men imorse var det frost igen så att vi fick skrapa rutorna när vi skulle till skolan.

Idag tänkte vi käka grillad kycklingfilé o Skivad potatis med paprika o rödlök i ugnen. Mmmm...jättegott ska det bli. Sen blir det att vila en stund o åka till jobbet ikväll igen då. Nu är det dags för att jobba hela helgen. Suck....men, men snart är jag ledig igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för idag.. Jag och Bailey+ Therese åkte till Rullsand där tokskallen fick bada!.. Svårt o få honom att komma när vi ropade.. mycket roligare o plaska.Therese tog en massa bilder på honom.. syntes att han var lycklig.. synd bara att han käkade sand!.. fattar inte vad som tog åt honom..
Anita