Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 15 oktober 2010

Diva 5 veckor


Idag var det jätte kallt ute, riktigt kyligt. Snart får jag ta fram vantarna.

Jag var o hämtade Bella, Mirelle o Nyx imorse när jag skjutsade grabbarna till skolan. Sigge har busat o lekt med Nyx hela dan. Diva har hållit sig undan när hundarna har kommit i full galopp genom huset.

Nu är Diva 5 veckor på väg i gräktigheten, 4veckor kvar. Hua, vad spännande! Vilken höst det kommer bli. Man tänker o funderar hela tiden på hur många det kan vara o färger o kön.

Nu har jag skjutsat Pasi ut på restaurang, jobbet skulle bjuda arbetarna ikväll. Mysigt!! Tänk om fruarna kunde få följa med nån gång;)

Imorgon bitti ska jag leverera två par långsockor o åka o köpa mera garn, jag har fått beställning på 10 par långsockor o 7 par vantar. Det är ju bra det så har jag nåt att göra, som om att jag inte skulle ha det annars då!!

Inga kommentarer: