Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 10 oktober 2010

Fixar söndag


Idag har Pasi tvättat bilen o Alex moppe, det behövdes kan jag säga när vi bor efter en grusväg po det har regnat. Han håller även på att byta ut dusch väggarna som var gamla o äckliga så att man inte kunde få ren dom ordentligt, men nu blir det nytt o fräscht nere i duschen.

Jag har putsat fönstren o satt upp nya gardiner i vardagsrummet i svart o vitt. Vill förnya lite till soffan kommer, om den kommer!!!

Inatt har Sigge varit bättre, hanhar inte gnällt lika mycket som första natten. Börjar väl kanske vänja sig nu.

Jag tycker att Diva börjar få en lite kula på magen, lillgumman hon bara vilar o vilar.

Snart ska jag gå en långprommis med hundarna nu när solen skiner ute, ska bli så skönt.

Ikväll tänkte jag göra lasagne o sallad till middag, gott, gott!

Inga kommentarer: