Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 11 oktober 2010

Valplådan
















Idag har varit o hämtat Mirelle, Bella o Nyx så att dom får vara med mig när Cat jobbar.



Det var riktigt skönt att vara ute o gå med hundarna idag mitt på dan när solen skiner. Jag hade ju ett härligt gäng med mig, alla utom Baloo o Bella dom fick vara hemma så gick jag med dom efteråt. Jag tyckte att det räckte med 7 hundar, när jag går själv. Jag glömde ju kameran i vanlig ordning, så jag fick knäppa lite när jag kom in i stället


Idag har jag gjort i ordning valplådan åt Diva så att hon ska få bekanta sig o bo in sig ordentligt, o jag tror att hon tyckte om den på en gång. Hon ligger där hela tiden nu o ingen annan får komma dit. Det är ju bra det, det är ju hennes.



Idag ska jag rulla några köttbullar o koka potatis med gräddsås till.

Inga kommentarer: