Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 3 oktober 2010

Nya bilder




Idag har jag försökt knäppa lite nya bilder på småbusarna. Det är ju inte det lättaste, oftast blir det bakdelen på dom. Men några fick jag till, lägger ut ett par.


Jag ser inga tecken på Diva ännu trots att det hade gått tre veckor i fredags, bara att vänta lite till.


Nu hoppas vi på att vi får hämta soffan nästa vecka, det ska bli så mysigt att få göra om lite. Det här gått 8 veckor nu sen vi beställde den =(. Lite väl lång tid tycker jag.


Nu kokar en coca cola gryta på spisen, det är för j-la gott med den grytan så mycket olika smaker.


Nu jobbar jag sista natten den här helgen o sen är det onsdag o torsdag kvar på det här passet.

Inga kommentarer: