Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 8 oktober 2010

Höstrusk


Usch o fy vilket tråkigt väder det är idag, o fryser gör jag oxå! Mycket gnäll idag tror jag!!

Det blir inte så mycket gjort här idag inte, gick av imorse o har väl inte sovit så många timmar som vanligt. Får ta igen städning o tvätt imorgon istället.

Jag tycker att Diva börjar bredda på sig lite i midjan, men är väl inte så säker än. Det är 4 veckor in i gräktigheten nu idag efter första parningen. Jag vill ju veta NU om det är nåt på gång (ganska otålig).

Idag har Gabbe en kompis med hem som ska sova kvar inatt, kul för grabbarna.

Ikväll kommer Sigge nu då o ska bo hos oss i en vecka. Det får bli lite nya bilder på alla hundar i helgen när vi är ute o går.

Idag har jag äntligen fått tag på reflexvästar till hundarna, jag beställde dom på Divine dog, o så blev det en duffeljacka åt Diva oxå på rea;) hon ska ju inte gå o frysa nu om hon är dräktig. Lillgumman våran!

1 kommentar:

Anne-lie sa...

Jaa måste vara jobbigt som attan och bara vänta och inte veta:)
Men det är säkert bebbes i magen på sötis tösa:)

Kramar Anne-lie