Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 25 oktober 2010

Helgen är över


Nu äntligen är helgen över, fy vad jag känner mig trött o sliten, men, men....nu är jag ledig i ett par nätter.

Igår kväll fick min kompis Laila´s tik 4 st små chi pojkar, den minsta vägde 55 g o dom andra runt 110 g. Får se om den lille killen klarar sig, hoppas! Färgerna är mörkbrun, ljusbrun o två vita långhåriga allihop. Ska bli spännande att se dom när det är tid att ta emot lite besök.

Undrar vad Diva får för nåt?????

Solen skiner men det är kallt ute, det ser riktigt fint ut när man tittar ut genom fönstren.

Soffan vi köpte är helt underbar att sitta/ligga i, man vill ja aldrig kliva ur o så tror jag att det är sömnmedel i kuddarna för jag somnar i den hela tiden;)

2 kommentarer:

Anne-lie sa...

Ja det var ett tag sen jag jobba hos er:(

Snygg soffa:)

KRam Anne-lie

Nettan sa...

Fin soffa, du har väl inte tagit bort min massagefåtölj?
Kommer till dig snart för jag längtar efter vovvarna.
Hör av mig när jag blir ledig.