Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 31 oktober 2010

Bullbak


Inatt har Diva varit bråkig, först kl 23,30 ville hon gå ut o sen kl 03,30 var det dags igen. Men det trycker väl på i den stora magen nu kan jag tro. Bebisarna är ju inte still nån gång verkar det som. Det verkar som hon börjar tycka att det är jobbigt nu, jobbigt att andas o röra sig. Hon stånkar o stönar, det är ju några dagar kvar. Stackarn!!

Nu börjar jag längta riktigt mycket till dom kommer ut, är nyfiken på färger o päls ( kort eller långhårig), även på om det är nån liten tik som kanske kan sparas. Hoppas kan man alltid!

Idag har det blivit bullbak igen, jag förstår inte vem som äter alla bullar i det här hushållet, jodå, det vet jag nog om jag tänker efter. Det finns ju tre riktiga bullätare som bor här. Får se om det blir en vaniljkaka idag eller imorgon oxå.

Nu tänkte jag inte göra så mycket mer idag mer än att fortsätta att sticka på alla beställningar jag har på sockor o vantar. Kul är det!!

1 kommentar:

Nettan sa...

Hm, dags att åka till Grinduga och fika ser jag, hihi.
Gud va hon är tjock om lilla magen nu, skönt för henne att det snart är över.Hör av mig när du skall sätta på pannan. Pussa Devil från mig.