Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 16 oktober 2010

Baddag




Idag väger Diva 2307g, hon bara växer o växer. Men äter fruktansvärt dåligt. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den lilla donnan.


Nu förbereder vi oss för att åka på utställning imorgon, ska bli spännande att se hur det går för Devil o Sigge. Dom har badat o fixat till sig lite idag så att dom är extra fin imorgon.


Inatt är det sista natten sigge sover här hos oss, hans matte kommer hem inatt nån gång så jag hämtar henne imorgon bitti när vi åker till utställningen.


Nyx o Mirelle kommer o ska sova här inatt när Cat jobbar, då kan ju Sigge o Nyx leka av sig ordentligt. För det gör dom, hela tiden. Bushundar!!


Pasi har satt upp en utebelysning åt hundarna på baksidan så att vi ser dom när det är så svart ute som det är nu på kvällarna. Premiär tändning ikväll, det är säkert jättebra!


Vi knäppte några kort på Diva´s lillmage, det är ju kul att följa o se hur den växer.


Nu ska jag strax göra i ordning tacos, ska bli gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på utställningen imorgon!.. Vad stor mage Diva har fått..kram Anita

Anne-lie sa...

Lycka till i morgon:)

Ooh vilken puppis mage hon börjat få nu...
Hon äter kanke lite dåligt efters det är första bebbemagen och hon e ju inte van? nått konstigt som händer där inne:)
Men hon stoppar nog i sig det hon behöver tror jag!

Krama till er Anne-lie

Nettan sa...

Håller tummarna för lillprinsen (Devil) och Sigge imorgon. Hör av dig till mig, jag jobbar till 16:00. LYCKA TILL!!!!!!!
Kramis till er.