Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 5 oktober 2010

Besök

Idag har Nettan varit här o hälsat på! Hon hade med sig lite strumpor o t-shirts som jag hade beställt av henne. Hon köpte även ett par sockor o ett par vantar av mig o beställde ett par långsockor i grått o vitt. Så nu är det bara att värma upp stickorna som Nettan sa!
Jag tycker nog att Diva har fått lite rosa tuttar nu eller så är det bara inbillningför att jag vill se tecken på henne. Får väl vänta o se det har ju bara gått tre o en halv vecka.
Nu ska jag äta lite lunch sen blir det en långprommis med hundarna. Kanske att jag kan putsa köksfönstren som jag inte har kunnat gjort ännu för solen ligger på, men det är ju lite mulet idagså vi får se på eftermiddagen.

Inga kommentarer: