Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 7 oktober 2010

Sigge luring


Igår kväll var jag på utbildning, det var jätteintressant med genetik, även fast det är mycket att tänka på o lite struligt att förstå allting.

Natten inatt blev som jag hade trott, jobbig till tusen när jag inte kunde vila nåt igår kväll. Men, men det funkar ju ibland. Nu har jag BARA en natt till sen är jag ledig i tio hela nätter. Hoppas att det går fort o att jag inte är så himla trött inatt.

Imorgon kommer Sigge o ska vara hos oss i en vecka när Fia åker till Marocko o vandrar i bergen, hoppas hon får en underbar resa.

O idag blir det ärtsoppa o pannkaka hos oss, det är mammas ärtsoppa som står på menyn. Jag äter ingen annan.

1 kommentar:

Sofia sa...

Hehe herre gud så liten han va :) knappt så man kommer ihåg att han varit så.
Tusen tack för att du ställer upp du är guld värd! Massor av kramar Sofia o Sigge (luring) ;)