Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 24 oktober 2010

Ätit bra


Natten inatt var fruktansvärt jobbig, psykiskt iallafall. Går inte in mer på det nu!

Idag har Diva ätit ganska bra o hon går upp i vikt hela tiden, jag tyckte att Zurran börjar bli lite smalare så jag vägde henne hon har gått ner 200 g den här månaden. Så jag började tänka efter, hon sympatiserar nog med Diva. Ska inte Diva äta ordentligt så behöver väl inte jag det heller. Diva får grädde, äggulor o en massa gott då vill Zurran oxå ha det.

I och för sig så gör det inget om Zurran går ner lite, hon har ju varit lite för stor.

Det var kallt i morse oxå när jag åkte hem - 5 grader.

Nu har vi ätit så nu ska jag gå o vila en stund o sen åka till jobbet igen.

1 kommentar:

Anne-lie sa...

Jobbigt då det blir tungt psykist på jobbet...
Styrke kramar till dig..

Ha det bäst/ Anne-lie