Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 2 oktober 2010

Sååå....trött!!


Usch...o fy vad jag är trött idag. känner mig helt ding i huvet, mer än vanligt!

Den ena grabben har åkt till en kompis o den andra är o repar med sin grupp i några timmar. Jag tror att jag går o lägger mig en stund igen, men det skulle ju vara bra att få lite frisk luft oxå när solen skiner.

Nu har jag gjort en hel del sockor o vantar som jag tänker lägga upp på jobbet inatt. Det är ju några som vill titta o köpa lite till julklapp.

Det händer inte så mycket här idag när jag jobbar inatt igen o imorgon natt oxå.

Det är väl tänkt att vi ska åka o hämta kinamat lite senare idag, ska bli skönt att slippa laga mat idag.

Inga kommentarer: